nvidia i jej badziewne sterowniki

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Pią, 7 Wrz 2001, 00:12:36 CEST

On Thu, 6 Sep 2001 22:22:44 +0200
Artur Flinta <aflinta w interia.pl> wrote:

> Witam!

> A jednak nie jest tak tragicznie, Quake3 poszedł od kopa i działa bez
> zająknięcia :)))  Wydaje się więc, że do szczęścia potrzeba mi tylko
> przekompilować xscreensaver z bibliotekami nvidii i powinno działać. Ale
> wydaje się to zbyt proste (pomijając fakt, że xscreensaver się nie
> buduje
> :(( )

Mi tam działa (no prawie, czasem iksy się wywalają przy niektórych OpenGLowych programach), a w najnowszych sterownikach jest jeszcze bajerancki cień kursora (prawdziwy, nakładany alpha-channelem).
Tylko, że przy budownaiu pakietu nowego rpm wystripował mi symbole, i musiałem ręcznie zainstalować, (kloczek, czy poprawki do stripowania są już w rpm-ie?).

--
Filip Kaliński <f.kalinski w students.mimuw.edu.pl>