proftpd, PLD i inne takie

Jacek Sobczak jaceksobczak w poczta.onet.pl
Pią, 7 Wrz 2001, 12:14:41 CEST

Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl> napisał:

>Od pewnego czasu pojawił sie problem, nie wiem czy jest to wina proftpd
> czy samego PLD, kernel itp.
> Ale moze po kolei.
>
> Wszystko objawia sie przy komunikacji ftp.
>
> Po komunikacji ftp z serwerem ftp.pld.org.pl (ncftp, mirror, wuch)
> po sciagnieciu kilku, kilkunastu, czasem kilkudziesieciu plikow,
> nastepuje zerwanie polaczenia i nie jest to zalerzne w zaden sposob od
> łącza.
>
> Obserwacje:
>
> wuch sciagajacy tocfile wiesza sie kilka razy zanim sciagnie wszystko.
>
> mirror PLD
> [...]

Od okolo dwoch tygodni mam przypadki zerwania komunikacji przez serwer
rsync'a na ftp.pld.org.pl. Wczesniej przez pare miesiecy nigdy nie
zdarzylo sie, aby synchronizacja stanela przed normalnym swoim
zakonczeniem. Jesli Twoje problemy zaczely sie w tym samym czasie to
pewnie te dwie sprawy maja wspolne podloze.

Jacek

--

OnetKomunikator - porozumiesz sie
z innymi [ http://ok.onet.pl/instaluj.html ]