Gnumeric i czcionki.

Jacek Sobczak jaceksobczak w poczta.onet.pl
Nie, 9 Wrz 2001, 15:54:10 CEST

Cześć,

Po zainstalowaniu Gnumeric'a dostaję taki komunikat i to jest
koniec działania programu:

"Nie powiodło się odnalezienie odpowiedniej domyślnej czcionki.
Zweryfikuj instalację gnome-print w systemie, ew. instalując tę
bibliotekę ponownie.

Plik z mapą czcionek nie został odnaleziony w oczekiwanym
miejscu. Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, wypełnij
poprawne zgłoszenie błędu załączając następujące elementy:

1) Zawartość pliku z mapę czcionek, jeśli plik istnieje.
(zwykle jest umieszczony w /usr/X11R6/share/fonts/fontmaps)
2) ..... itd."

Czcionki w PLD są w /usr/share/fonts, ale Gnumeric tam chyba nie
zagląda tylko do kartoteki jak powyżej. Skopiowałem katalog
fonts do /usr/X11R6/share i dostałem nieco inny komunikat:

".... Plik z mapą czcionek nie zawiera poprawnego wpisu dla
czcionki Helvetica...."

Dodatkowo jeszcze plik /usr/share/fonts/fontmaps ma taką oto
skromną zawartość:
<?xml version="1.0"?>
<fontmap version="2.0"/>

Co z tym wszystkim zrobić, żeby uruchomić Gnumeric ?
(BTW: Czy można skopiować do clipboard'a tekst z okienka
komunikatu błędu (GNOME) ?)

Pozdrowienia
Jacek

--

Mmm cześć to ja. Chcesz mnie ... rozebrać?
OK, zagraj ze mną w ruletkę [ http://miss.onet.pl/start.html ]