anomalia? kernel? gdm? dnscache? strange..

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Pon, 10 Wrz 2001, 01:12:01 CEST

Witam!

Dnia Fri, 7 Sep 2001 09:56:28 +0200 Daniel 'bonkey' Bauke napisał(a):

> zdarzyło mi się to po paru fikołkach z powodu niezwolnionych
> inodów na 2.4.7-6 (jeszcze przed upgradem na 2.4.7-8) i wciąż
> mnie męczy (już po upgradzie). otóż, gdy odpalam system w init 5
> -- wstaje normalnie gdm, standard -- ale
>    zdycha mi kompletnie klawiatura i np. przed chwilą nie ruszył
>    mi sawfish (mam autologin -- gdyby nie to, nie byłbym się w
>    stanie nawet zalogować).
> przez tą klawiaturę nic się nie da zrobić -- żadne przełączenie
> na inna konsolę, nic -- jedynie magicsysrq pomaga
> (sync-unmount-boot).
> [...]

Tropu wprawdzie nie podam, ale mam tak samo, tyle, że jajko jest ze źródeł
własnoręcznie kompilowane (2.4.8). Nic mi się nie wywalało (chodzi o
inody), ale fakt faktem gdm z init 5 nie działa :((( Chodzi za to xdm, ale
ja wolę gdm.

      Pozdrawiam
           Artur