freeswan

rufin rufink w kki.net.pl
Wto, 11 Wrz 2001, 12:35:21 CEST

halo, halo,
mam pytanie w temacie odpalenia pakietu freeSwan i protokołu Ipsec. W
dystrybucji jest rpm z wersją 1.5 i wydaje się być nieaktualny. Zastanawiam
się nad instalacją pakietu w wersji 1.91. Pierwsza próba zakończyła się
niepowodzeniem. Kilkugodzinna kompilacja zakończyła się masą błędów. Czy
ktoś mógłby podzielic się informacjami na ten temat. Witryna projektu
reklamuje PLD jako przygotowane do instalacji bez patchowania jądra. W
planach mam konfigurację VPN-a w oparciu o PLD. Czy to mżonki?

Rafał Kula

---
GRA Maraton Wyborczy 2001. http://www.jachnicki.pl/maratonwyborczy2001
---