rc-scripts a smbfs

Bartosz Jakubski B.Jakubski w supernet.com.pl
Śro, 12 Wrz 2001, 10:47:43 CEST

Dnia 12 wrz, 2001 o godzinie 10:07:23 +0200 napisałeś(aś):

> No, z tego co baggins kiedys pisal to TOTAL_NEW jest troche niekompatybilne
> ze starymi rc-scripts'ami. Z tego co pamietam chodzi o siec.
> Ale jak kazda nowosc - testerzy mile widziani :-)

Ale co z ta siecia? Format plikow z opisem interfejsow?

Z testowaniem ostatnio wole ostroznie, dopiero co wygrzebalem sie z
utraty /usr/lib, a wczoraj pol dnia stracilem na probie wykrycia, ktora
to czesc mojego komputera wydziela intensywny zapach spalenizny... :-)

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --