X-terminal

Krzysztof Drewicz hunter w raszyn.pl
Pią, 14 Wrz 2001, 14:12:26 CEST

On Fri, 14 Sep 2001, Filip Kaliński wrote:

> Sporo na temat jak to zrobic z linuxem jat w Diskless-HOWTO i Diskless-root-NFS-HOSWTO z LDP.

Poszukaj na gieldzie komputerowej kart z bootpromami z pod jakiegos
novella 3.12 po 10zl/sztuke, boot mozna robic z marsa i tam udostepniac
kernel, initrd etc.
Chyba ze mozesz sobie pozwolic na sieciowki za ok 100zl/szt to wtedy w
nich mozna nawet ustawic tftp/dhcp lub novel rpl lub novell inny lub
ms-costam.

Poszukaj howtury Remote-X-apps, bo odpalanie na 486 z 8 mb ramu bez swapa
netscape jest raczej nie mozliwe, a majac jeden serwer za pare zl mozna
tam wlozyc 768MB ramu i szalec na X-terminalach.

--
Krzysztof Drewicz
hunter w pld.org.pl