reiser i mount

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Czw, 20 Wrz 2001, 17:08:59 CEST

Hmm nie wiem o co chodzi:
[root w linux grzegorz]# mount /var/cache/squid
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/hda3,
       or too many mounted file systems
[root w linux grzegorz]# grep squid /etc/fstab
/dev/hda3       /var/cache/squid        reiserfs        defaults
1 2
[root w linux grzegorz]# lsmod|grep reiser
reiserfs              134160   0  (autoclean)
[root w linux grzegorz]# uname -a
Linux linux.tychy.net 2.2.20pre1 #1 sob lip 14 17:04:41 CEST 2001 i686 pld

To jest 2.2.19 z PLD tylko że nie pamiętam, które dokładnie bo wziąłem
źródła z cvs i zrobiłem sobie po prostu rpm -bp kernel.spec a potem
kompilowałem według własnego uznania (reiserfs jest w module), acha dodam
tylko:
[root w linux grzegorz]# rpm -q mount
mount-2.11g-6 w 2.2

mount kompilowany z moimi plikami nagłówkowymi kernela!

A chciałem znowu (kiedyś już miałem na tym kilka partycji ale po
poszatkowaniu danych zrezygnowałem) się pobawić reiser'em i nici.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć