reiser i mount

Jarek Druzd raven w daisy.mcnet.pl
Sob, 22 Wrz 2001, 17:55:42 CEST

On Thu, 20 Sep 2001, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:

>Hmm nie wiem o co chodzi:
>[root w linux grzegorz]# mount /var/cache/squid
>mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/hda3,
>       or too many mounted file systems
[...]

Oj mialem ostatnio identyczny problem jak robilem partycje dla swojego
Squida :)

mkfs.reiserfs -h tea -v 1 /dev/sda3

i potem podmontuj, mi to pomoglo. Problem jest z hashem domyslnym,
ktorym jest r5.

--
     )\)\   Jarek Druzd (Raven) [mailto:j.druzd w mcsa.pl]
  __ (o_o)   [Millennium Communications S.A. - SYSADM]