Bind nie startuje

hocus hocus w dronet.gliwice.pl
Nie, 23 Wrz 2001, 21:38:00 CEST

Hej!

> Jajko - masz jakieś ograniczenia na capabilities chyba...

W tym rzecz, że nie (przynajmniej nie takie, które dałoby się zmienić).
Znalazłem już rozwiązanie w archiwach grupy lids - trzeba wykomentować w
kodzie binda dwie linie zawierające linux_setcaps(caps);
Tak czy inaczej to chyba jest średnio dobre rozwiązanie - po coś te linie
tam są, a poprawka powinna być jak sądzę po stronie lids'a... Ale póki co
dobrze, że wogóle działa, bo już było mi gorąco ;-)

Pozdrawiam
Hocus