Niedzia³aj±ce aplety GNOME

Jacek Sobczak jaceksobczak w poczta.onet.pl
Pon, 24 Wrz 2001, 13:40:00 CEST

Niektóre z apletów GNOME (przykładowo ten najprostszy "Zegar") nie
działają. Zamiast apletu dostaję na panelu ikonę z głową robaka, a w
logu komunikat:

CRITICAL **: file goad.c: line 844 (goad_server_activate_shlib):
assertion `i' failed.

Wiem, że przyczyną jest brak jakiegoś pakietu (który swoją drogą
powinien znaleźć się w REQUIRES dla gnome-applets). Jestem tego pewny,
bo już raz to miałem, a po zainstalowaniu większej ilości pakietów
przy okazji jakiejś kompilacji problem ustąpił. Teraz niestety nie
mogę sobie przypomnieć o jaki pakiet chodzi. Czy ktoś może mi
podpowiedzieć? Jeśli nie to przynajmniej prosiłbym kogoś u kogo aplety
działają o wynik "rpm -qa".

Pozdrowienia
Jacek

--

Wygraj 2 dni extra dostępu do Big Brother
nie daj się innym wyprzedzić [ http://bigbrother.onet.pl/platnosci_info.html ]