Problem z ppp

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Wto, 25 Wrz 2001, 09:03:15 CEST

On Tue, 25 Sep 2001, Witold Filipczyk wrote:

> U mnie nie żadnych aliasów dotyczących ppp w modules.conf i pppd działa.
> kernel 2.2.19-18

A ktora wersja modutils, bo podejrzewam ze ten alias stal sie potrzebny
jak w modutils zrobili by domyslna stala sie nazwa modulu ppp dla kernel
2.4, ktora jest inna niz dla kernela 2.2.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-