cbq - przemyslenia i pytania

Szafek szafek w box43.gnet.pl
Śro, 26 Wrz 2001, 16:59:27 CEST

Wlasnie sie zastanawiam nad zalozeniem cbq.

Czy to prawda (gdzies to wyczytalem) ze nie mozna ograniczyc ruchy
przychodzacego? Wydaje mi sie ze nie bo jakim cudem, skoro router przed moim
kompem pcha ile tylko sie da. To musialbym na nim zainstalowac cbq a on
przeciez stoi u ISP i beda chcieli za to ciezka kase.

A moze to tylko wytwory mojego chorego umyslu...

Dzieki za odpowiedz
Bartek

--
Uwaga: Oferta dla firm!
Biznesowe konto pocztowe bez doklejek i przesylek reklamowych