Niedzialajace aplety GNOME

Jacek Sobczak jaceksobczak w poczta.onet.pl
Sob, 29 Wrz 2001, 20:56:46 CEST

On Tue, 25 Sep 2001 13:28:55 +0200 Tomasz Witek
<tiwek w manta.univ.gda.pl> wrote:

> Podeslij plik wynikowy aplet ze:
>
> strace -o aplet.log <programapletu>
>
> Bo u mnie wszystkie aplety oprocz pogody dzialajom, no oprocz
> gweather, ale to inna sprawa.

Ten aplet chyba nie jest zewnętrzną aplikacją. Jego plik
/usr/X11R6/share/applets/clock_applet.desktop zawiera linie:
Exec=gen_util_clock
Terminal=0
Type=PanelApplet
więc to chyba wewnętrzna funkcja panelu i nie mogę wywołać strace
gen_util_clock (????).

Jak pisałem w poprzednim mailu lista zainstalowanych modułów PLD na
priva rozwiązałaby sprawę ($ rpm -qa >rpms.txt).

Pozdrowienia
Jacek

--

Zagraj z finalistkami