e2fsck, alsa

Andrzej Dereszowski A.Dereszowski w eisp.pl
Pon, 1 Kwi 2002, 10:30:54 CEST

1. Dziwnie zachowywał się e2fsck ostatnio - nie mogłem
sprawdzić mojego /, bo po jakimś czasie e2fsck wypluwał:
"File size limit exceeded"
Włożyłem jakiego linuxa na CD, sprawdziłem i wszystko było ok.

2. Alsa 0.5.12 dla kernela 2.4.18 (i jedno, i drugie z ftp z
katalogu nest) powoduje oopsa zaraz po załadowaniu i panic
po skierowaniu czegokolwiek do /dev/dsp. Skompilowałem
sobie 0.9 i chodzi, ale mam pytanko - jak spowodować,
żeby alsactl, alsamixer z tym zaczęły chodzić
Próbowałem rekompilacji alsa-lib, ale wyskoczyło coś takiego:

configure: error: Install alsa-driver v0.3.0pre5+ package first...
błąd: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.84722 (%build)

Czy te alsa-lib da się skompilować w otoczeniu driver-devel
z alsy 0.9 ?

Dzięki,

deresz