hmm, specs

Grzegorz Goławski grzegol w pld.org.pl
Pon, 1 Kwi 2002, 21:35:16 CEST

On nie, mar 31, 2002 at 09:59:05 +0200, Adam Gołębiowski wrote:
> Witaj Witek,
>
> W Twoim liście datowanym 31 marca 2002 (20:59:25) można przeczytać:

> hm, aktualnie czekam na rozpatrzenie mojego wniosku dotyczacego
> otrzymania dostepu RW do CVS. Ale przyznam szczerze, ze mam pewne
> obawy, gdyz bedzie to moj pierwszy 'aktywny' kontakt z cvs, i to w
> dodatku w tak duzym projekcie. Do tej pory byl to raczej bierny
> kontakt (ograniczal sie do 'cvs -d :pserver:... checkout modul'). Mam
> nadzieje, ze za duzo nie napsuje, o ile wogole dostane rw :)

Napsuć to nie napsujesz. Każdą zmianę da się cofnąć :)
A co do samego cvsu, to w innym liście z tego wątku podałem ci adresy gdzie
możesz sobie poczytać conieco o pracy z cvs. Naprawdę warto poświęcić tę
godzinkę (jak nie mniej) czasu.

Do tamtych dwóch adresów dodam jeszcze coś standardowego:
pinfo cvs :)

--