Jaki klient do maili?

Marcin Kapelko marcin w mccnet.pl
Wto, 2 Kwi 2002, 14:18:46 CEST

Czy zna ktos z Was jakiegos dzialajacego klienta do poczty ale z porzadna
obsluga IMAPa? Bo aktualnie uzywam kmaila, ale on troche niedomaga... tzn.
sam imap w kmailu jest ok, ale np. nie da sie na niego zalozyc filtrow. A
dokladnie sprawa wyglada tak: wczesniej wszystko trzymalem na imapie i nawet
dzialalo. Ale po pewnym czasie skrzynka z lista PLD urosla do pokaznych
rozmiarow i przegladanie jej stalo sie problemem, wiec przenioslem ja na swoj
komputer coby dzialalo szybciej, no i teraz jak przenosze z imapowego inboxa
do niej nowe posty (kilka naraz), to kmail lapie sigsegva i tyle, trzeba je
przenosic pojedynczo, co czasem zajmuje troche czasu, no i w ogole robi
czasem glupoty... a zalezy mi tez na filtrach, bo mam strasznie duzo
subfolderow i fajnie by bylo jakby sam to segregowal... a one dzialaja (?)
tylko na popie.
A pytam dlatego, bo juz probowalem tone roznych klientow i na razie kmail
wydaje sie najrozsadniejszy... :(

		Marcin