Jaki klient do maili?

Marcin Kapelko marcin w mccnet.pl
Wto, 2 Kwi 2002, 18:04:38 CEST

On Tuesday 02 April 2002 14:25, you wrote:

> ja uzytkuje kmaila i sylpheeda, ale filtrowanie polecam robic na serwerze
> (procmail, maildrop, exim-filter)

Filtrowanie na serwerze jest OK, ale tak jak napisalem wiekszosc list
mailingowych trzymam lokalnie ze wzgledu na ich wielkosc, wiec powyzsze
odpada. Chodzi mi o filtrowanie tego co sie w inboxie pojawi... kmail nie
potrafi tego zrobic na imapie.

A zainstalowalem wlasnie sylpheeda i juz sie ucieszylem, ze bedzie ladnie,
ale najpierw mial problemy z zaimportowaniem lokalnych mboxow m.in. PLD
(jakies tajemnicze wiadomosci mi sie zaczely pojawiac - bez nadawcy i
tytulu), pozniej nie zaznaczal mi jako przeczytane nowych wiadomosci, no i
takie tam rozne inne. A jak dolozylem mu filtr na imapowego inboxa, to juz w
ogole zglupial i teraz mam taka sytuacje, ze caly czas mi cos odbiera z
serwera, lokalny mbox rosnie (przy filtrach), a ja nie wiem co odbiera, bo na
serwerze jest pusto. Przez chwile nawet te filtry mi dzialaly, ale zwisal na
dluzszy czas...

Ale jeszcze nic nie mowie, moze uda mi sie go skonfigurowac, bo mi sie
podoba. Ale z tego co widzialem (moge sie mylic) na razie tylko netscape
potrafi zakladac foldery na serwerze (sylpheed zglasza bledy, ale to moze
moja wina).

			Marcin