2.4

Pepe pepe w apollo.net.pl
Wto, 2 Kwi 2002, 23:36:07 CEST

On Tue, 2 Apr 2002 22:20:22 +0200 (CEST)
Grzesiek Sojka <grzes w yen.ipipan.waw.pl> wrote:

> Wlasnie zastanawiam sie nad kupnem plyty ASUSa pod dwa athlony jesli ktos
> ma jakies uwagi to prosze o info

Mam na taj płycie serwerek w konfiguracji:

ASUS A7M266-D
Athlon XP 1700+ x 2 (plus dwa coolery Spire 5E34B3 miedź)
512 MB DDR (normalne nie ECC)
Grafika GF2 MX200 (nic gorszego nie miałem pod ręką)
Kontroler RAID Adaptec 2110S (64bit/66MHz)
Klatka SCSI Hot-Swap + 3x HDD IBM 18GB 10K SCA2 (80pin)
Sieciówka 3com 905C-TX-M
Kontroler USB2 (w zestawie z płytą główną)
Całość w obudowie Enlight z zasilaczem Enermax 460W.

Problem jest z zasilaczem bo drogi (650 netto) i z coolerami bo mało
miejsca żeby je założyć (Spire i tak się ledwo mieści).

Jeśli chodzi o wydajność to jestem bardzo zadowolony, śmiga to
niesamowicie :)

Jest tylko mały problem, mianowicie się wiesza :(
Na początku co dziennie, ale to przez MP w wersji 1.4 (należy wyłączyć
w BIOS'ie). Teraz powiesił się po prawie tygodniu. Nie bardzo wiadomo
czemu, może to wina pamięci bo nie są Registered ECC, (w co wątpię) albo
USB (to szybciej). Aha zawieszenie następuje w momencie gdy nikt na nim nie
pracuje.

Ponieważ mam kilka serwerów w tej samej konfiguracji programowej wymyśliłem
że może to wina zabawy z gcc3.1 (plus wartość dodana), więc dzisiaj wszystko
cofnąłem i czekam czy się sypnie.

--
Pepe