2.4

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 3 Kwi 2002, 10:38:58 CEST

On Tue, 2 Apr 2002, Pepe wrote:

> Mam na taj płycie serwerek w konfiguracji:
>
> ASUS A7M266-D
> Athlon XP 1700+ x 2 (plus dwa coolery Spire 5E34B3 miedź)
> 512 MB DDR (normalne nie ECC)
> Grafika GF2 MX200 (nic gorszego nie miałem pod ręką)
> Kontroler RAID Adaptec 2110S (64bit/66MHz)
> Klatka SCSI Hot-Swap + 3x HDD IBM 18GB 10K SCA2 (80pin)
> Sieciówka 3com 905C-TX-M
> Kontroler USB2 (w zestawie z płytą główną)
> Całość w obudowie Enlight z zasilaczem Enermax 460W.
>
> Problem jest z zasilaczem bo drogi (650 netto) i z coolerami bo mało
> miejsca żeby je założyć (Spire i tak się ledwo mieści).

Zamiezam uzyc dwuch 300W na zasilenie plyty i 230W na zasilanie dodatkow.
O miejsce sie nie martwie. Na calosc czeka wrak radzieckiej lodowki ok.
170cm wzrostu. Opracowalem juz nawet system wentylacji tego badziewia (dwa
wiatraki 220V, 20W + jedna doniczka plastikowa sredniej wielkosci + dwie
kratki maskujace otwory zdaje sie od drzwi). Na SCSI mnie jeszcze nie stac
ale zamiezam to postawic na RAIDzie 0 (2*seagate baracyda4 60GB) wydajnosc
woluminu raidowego ok 80MB/s przy duzych plikach. a tak nawiasem ile
wyciagaja twoje dyski?

> [...]
> niesamowicie :)
>
> Jest tylko mały problem, mianowicie się wiesza :(
> Na początku co dziennie, ale to przez MP w wersji 1.4 (należy wyłączyć
> w BIOS'ie). Teraz powiesił się po prawie tygodniu. Nie bardzo wiadomo
> czemu, może to wina pamięci bo nie są Registered ECC, (w co wątpię) albo
> USB (to szybciej). Aha zawieszenie następuje w momencie gdy nikt na nim nie
> pracuje.
>
> Ponieważ mam kilka serwerów w tej samej konfiguracji programowej wymyśliłem
> że może to wina zabawy z gcc3.1 (plus wartość dodana), więc dzisiaj wszystko

 Jak kompilujesz kernel? Przez gcc czy egcs? Mam teraz dwa balerony 366
(@517) i dopuki uzywalem gcc do kompilacji jaja to mi sie wieszal. MP mam
w wersji 1.4.

Pozdrowka
Grze$!?