fstab

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 3 Kwi 2002, 17:36:32 CEST

Dnia 31-03-2002 o godz. 6:58 KrzysiekS napisał(a):
> On Sat, 30 Mar 2002 12:43:03 +0100
> Jacek Konieczny <jajcus w pld.org.pl> wrote:
[ciach]
> [...]
Kiedyś się
zgadzam.
Tak bylo rowniez we wczesnych 2.4.x. Opcja noexec (choć nie do
tego) dzialala o.k.

> No dobra, ale co ustawić żeby wszystkie pliki na partycji
fatowskiej były
> widoczne bez atrybutu uruchomialności?
> umask mam ustawione na 0.
>
> KrzysiekS

Niestety jak dla mnie w obsludze FAT pod linuxem brakuje takich
opcji jak np. dla smbfs (osbno na katalogi i pliki).
Co do twojego problemu tez nie strasznie wpienial ten atrybut x
w nowych kernelach. Znalazlem wowczas (juz nie pamietam gdzie)
opcje mount do fat "showexec" (nie mam teraz linuxa - moje PLD
datowane na koniec 1999, pamietajace jeszcze prowizorke musialo
zrobic wypad z dysku :-(( - malutki dysk..., ale chyba tego nie
bylo w manie, chyba) Generalnie dziala to tak, ze tylko *.exe
beda mialy x - mi pasuje.

ps. Pisze z WP wiec nie wiem jak ten list bedzie wygladal.
Z gory przepraszam.

--
zawada

Serce na temblaku - kolejna część powieści K. Grocholi
Przeczytaj! < http://ksiazki.wp.pl/sercenatemblaku/ >