[OT] ATI Radeon 7000 Pro 64Mb TV-out vs GeForce2 MX-{2,4}00 64Mb TV-out

Merlok merlok w polbox.com
Śro, 3 Kwi 2002, 16:43:32 CEST

On Thu, Mar 28, 2002 at 11:43:47PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Radeon. Nvidia niestety nadal udostępnai tylko binarki i jest z tym więcej
> kłopotów niż korzysci. ATI za to daje pełne wsparcie.

Witam,
tez zastanawiam sie nad kupieniem k.graf., ale takiej z najnizszej polki,
bo na gry nie mam czasu i ochoty, a w innych zastosowaniach to chyba nie
ma roznicy(?).
No i w przykladowym cenniku widze, ze najtansze sa
ATi RAGE 128 32MB i nVidia Riva TNT2 M64.
Czy tez polecalibyscie ATI?

Marcin