hmm, specs

Grzegorz Goławski grzegol w pld.org.pl
Śro, 3 Kwi 2002, 23:32:10 CEST

On śro, kwi 03, 2002 at 06:36:47 +0200, Adam Gołębiowski wrote:
> Witaj Grzegorz,
>
> W Twoim liście datowanym 2 kwietnia 2002 (14:59:25) można przeczytać:

> hmm, czy aby pakiet trafil do test/ nalezy podbic release?

No tak. Przecież inaczej nie dało by się go zainstalować bez --force.
Chociaż jak nie podbijesz, to osoba posyłająca na buildery może zrobi to za
ciebie. Ale i tak zawsze lepiej zrobić to samemu.

> generalnie to planuje wpierw testowac zmiany na domowej maszynie, i
> commitnac dopiero wtedy gdy na domowej maszynie dany pakiet dziala po
> dokonanych zmianach (czyli kompiluje sie i w miare sensownie dziala,
> czytaj nie wywala core zaraz po uruchomieniu). Wiec jesli sie nie
> myle, przy przyjetych przeze mnie zasadach moge podbic release po
> moich commitach?

Tak jest najlepiej. Najpierw trochę potestować, a dopiero potem commitować.
W takim przypadku spokojnie możesz podbić release.

> STBR? Jakis skrot czy od tak, ktos to wymyslil?

STBR - Send To Builder Request
STBRKJM - Send To Builder Request Kurwa Jego Mać :)
> Hm, generalnie to wydawalo mi sie, ze dziala to troche inaczej.
> Builder sprawdza w cvs, czy byly jakies zmiany w specu, jesli tak to
> tworzy pakiet od nowa, jesli nie to zostawia w spokoju i przechodzi do
> nastepnego kandydata.

Niestety tak nie jest. Nie wiem dlaczego, bo przecież buildery cały czas nie
są zajęte..
A działa to tak, że jest kilka osób (kloczek, misiek i chyba marcus), które
mogą posyłać pakiety na buildery. Więc od czasu kiedy commitniesz zmianę do
momentu aż pakiet pojawi się w test może minąć sporo czasu. Może się też
zdarzyć, że nikt nie zauważy STBR w logu i wtedy musisz napisać bezpośrednio
do osoby, mogącej posyłać na buildery.

> duzy ruch? Niestety siedze na dialupie, i trzeba sie czasem
> oszczedzac.
Ja też :( A co do ruchu to zależy, ale około 100 dziennie. Trochę to dużo,
ale jak chcesz aktywnie działać to jest to bardzo przydatne. Można na
bierząco śledzić zmiany w dystrybucji.

--