poldek i pobieranie "zmienionych" indexów

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Czw, 4 Kwi 2002, 17:30:53 CEST

czwartek 04/04/2002  1:19:27, Przemysław Stanisław Knycz:

> Nie wiem czy ktoś to zauważył ale dziś ja i jack zauważyliśmy że poldek
> nie pobiera "zmienonych indexów" tylko trzeba od nowa zasysać zalość by
> mieć świeżą listę paczek - czy ktoś też to zauważył ?

I ktoś ma zgadnąć dlaczego? :->

Zgaduję: w Święta wszystkie pakiety zostały podpisane, zmieniła się
więc cała zawartość RPMS/, stąd konieczność ściągnięcia całości
raz jeszcze. Łaty większe od orginału nie mają przecież sensu.