Uszkodzone pakiety RPM dla i586?

Sylwester Grzywna sylwester.grzywna w poczta.fm
Pią, 5 Kwi 2002, 12:13:09 CEST

 > Jeśli rzeczywiście pakiety zostały potraktowane jako ciąg ASCII
 > i pozamieniano w nich znaki końca wiersza, to dos2unix nic nie
 > pomoże - no bo jak ma odróżnić sekwencje zmienione w czasie
 > transferu od tych, które w binarce znajdowały się wcześniej?
 > Trudno, ale trzeba zaciągnąć to jeszcze raz...

Przed chwila porownalem zawartosci sciagnietych pakietow z tymi na
serwerze - sa rozne. Nie wiem tylko, kiedy wkradlo sie przeklamanie...
Do sciagania tych uszkodzonych pakietow uzywalem wget'a dla win32 -
prawdopodobnie cos skaszanil. W kazdym razie wiadomo juz, o co chodzi :)
Dziekuje za odzew!

Pozdrawiam,
--
Sylwester Grzywna

Cala reszta to pikus. Reality show bez cenzury. W Internecie.
>>> http://link.interia.pl/f1588