portmap & /usr -t nfs

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 5 Kwi 2002, 12:30:42 CEST

	Niech mnie ktos oswieci boczegos nie rozumiem. Mam terminal (turbo
zlom, dysk 40MB (40*2^{20})). Postawilem na nim terminal z importowanym po
nfs-ie usr-em. Wszystko jest swietnie. Kolejnosc uruchamiania jest taka
zeby bylo dobrze. Ale do pracy nfs jest potrzebny portmap ktory jest w
/usr/sbin/!!! Czemu nie w /sbin/? Niech ktos poda mi jakis uczony powod ze
tak jest bo mam niejasne wrazenie ze jest to jakas ciezka niedorobka.
Pozdrowka
Grze$!?