porady udzielic poprosze ;-)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 10 Kwi 2002, 18:22:13 CEST

Witam!

On Wed, 10 Apr 2002 18:04:51 +0200
Michał Abramowicz <abraam w cs.net.pl> wrote:

> moje pytanie jest proste, czy ktorys z grupowiczow
> posiada ati rage128 32MB lub radeona i czy ;-)
> probowal pograc na tej karcie w quake3 w ramach relaksacji w pracy ;-)

Mam Radeon 7200 64MB, miałem przedtem NVidię GForce2 MX400 64MB
W ramach relaksacji pogrywam czasem w Q3, prędkość obu kart podobna, ATI
ma lepszą jakość obrazu i jest trochę droższa, ale ATI jest markowa a
NVidia to badziewny PixelView był. ATI ma też opensourcowe sterowniki i
nie wiesza mi X'ów jak to zdażało mi się 2-3 razy w tygodniu z nvidią co w
zasadzie kończy dyskusję :-), acha, moja ATI ma tylko radiator, dzięki
czemu jest ciut ciszej niż z GF2 :))

> bo stoje w dylemacie co kupic ati czy nvidie jakas ;-)

 Jasne, że ATI, droższa, ale lepsza

              Pozdrawiam
                    Artur