[palmtop?]

Jacek Ćwielong jacek w ncm.jp
Śro, 10 Kwi 2002, 18:22:05 CEST

On Tue, 09 Apr 2002, Jacek Konieczny wrote:

> I na pewno nie da się na tym innego FS zainstalować? Ja słyszałem, że te
> duże PCMCIA to po prostu IDE, więc nie widzę problemu.

Interfejs jest podawany jako "PC CARD ATA (TYPE II)", ale FS jest takim
samym parametrem karty jak np. pojemność, cache czy gabaryty. I piszą, że
nie należy próbować zmieniać FS. Przejrzałem też FAQ i wszelkie pytania i
odpowiedzi dotyczące FS obracają się wokół tego "fabrycznego".
Ja kupiłem tą 5G, ale nie miałem czasu jej przetestować zanim trafiła do
windowsowego notebooka.

Jacek