Uszkodzone pakiety RPM dla i586?

Sylwester Grzywna sylwester.grzywna w poczta.fm
Pon, 8 Kwi 2002, 08:52:33 CEST

 > A czy sptrawdziełs czy plik jaki ściągnałeś i masz lokalnie u siebie
 > ma taką sama długość jak ten znajdujacyc sie na ftp ?
 > Podaj nazwę przykładowego pliku zenby można było rozmawiać
 > o konkretach.

Sprawdzilem - sa takie same, stad bylo moje pytanie. Problem lezy
najprawdopodobniej po stronie wget'a dla win32 - sciaganie trwalo 2..3
dni (SDI) i moze dlatego zrobil tyle bledow (byc moze przy reconnectach
sie pogubil). Roznice w zawartosci pakietow sa znaczne, ok. 60%.
Powinienem od razu porownac zawartosc, ale zmylilo mnie to, ze niektore
pakiety byly poprawne. Coz, od dzisiaj nie ufam wget'owi ;)

Pozdrawiam,
--
Sylwester Grzywna

Wpierw miesiac seksu, potem slub? >>> http://link.interia.pl/f1596