[palmtop?]

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 19:05:40 CEST

On Mon, Apr 08, 2002 at 06:02:57PM +0200, --s+ wrote:
> Jako że ceny palmtopów  zaczynają zbliżać się do poziomu
> akceptowalnego  przez średniego  developera PLD  ;-), to
> zaczynam się poważnie zastanawiać nad zakupem.
>
> Czy ktoś z PT Listowiczów ma okazję użytkowania tegoż, i
> może powiedzieć,  w co warto  inwestować, a w co  nie? I
> czy linuxa można w to wepchnąć?

Ja się bawiłem iPaqiem. Ci co byli na Pingwinariach, to widzieli :-).
Większośc tych zabawek (w tym iPaq) jest opartych o architekturę ARM,
więc PLD na to nie mamy. Zresztą i tak by nie weszło.  Normalnie jest
tam (AFAIR) 16MB flash i chyba 32MB RAM, chyba trudno by było obecne PLD
do tego przyciąć.

Ja na tym iPaqu używam dystrybucji familiar. Jest badziewna (np.
widziałem jakąś dokumentację w /usr/bin), ale wystarczająco mała.
Pojedyncze pakiety (a właściwie ich zawartość) brałem z Debian/ARM
i ubolewałem że to nie PLD, bo w tym debianie pakiety są olbrzymie.

Ale jakby dorwać do tego kartę PCMCIA 1GB, to można by i buildera
zrobić :-) Możliwe że dostanę tego iPaqa do zabawy (szef kupił sobie
nowego notebooka, stary notebook przejął serwisant, więc może iPaq
przypadnie administratorowi), ale na taką PCMCIA chyba szefa nie
naciągnę :-(

Pozdrowienia,
        Jacek