Problemy z alsa 0.5.x w PLD, chodzi zarowno o pakiet, jak i skompilowane ze zrodel.

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Pon, 8 Kwi 2002, 23:49:03 CEST

On day Sun, Apr 07, 2002 at 11:40:08PM +0200, Piotr Szymański wrote what follows:

> Alsamixer pisze ze cannot open mixer...
> A co do przebudowania, to juz 3 razy rekkompilowalem.
> Juz niestety nie sprawdze :(, wyrzucilem alse na zbita glowe. Uzywam driverow
> creative'a i jest ok, a i jakosc dobra.

Tak jescze wspmnę, że też mi się kłóciło jak miałem devfs'a, trzeba było
podlinkować odpowienie urzadzenia z /proc do /dev/snd/ (czy cos takiego,
to było dawno temu...)

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>