[palmtop?]

Marcin Kapelko marcin w mccnet.pl
Wto, 9 Kwi 2002, 21:59:45 CEST

> CE to nie dystrybucja Linuxa, więc do tego nie porównuję. Własciwie to
> nawet WinCE nie widziałem :-)

To dziwne...
Wiem doskonale ze CE to nie dist. linuxa, ale z tego co wiem, to wszystkie palmtopy procz chyba nowego sharpa maja z natury CE jako jedyny "sluszny" os. A sharp uzywa tej familiar... i wiesz co to tak jakby nt nie porownywac z linuxem, bo nt to nie linux... :), mnie chodzilo tylko o zastosowanie slowa badziewny w twoim poscie...

> Dystrybucja _jest_ badziewna, ale że to Linux i wchodzi na tego iPaq'a
> to jest super.

Ale napisz co ci w niej nie gra, bo moze o czyms nie wiem... dla mnie jest rewelacja, owszem zajmuje troche, ale nie mam sie do czego poza tym przyczepic...

			Marcin