[palmtop?]

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 10 Kwi 2002, 08:23:34 CEST

On Tue, Apr 09, 2002 at 09:59:45PM +0200, Marcin Kapelko wrote:

> Ale napisz co ci w niej nie gra, bo moze o czyms nie wiem... dla mnie
> jest rewelacja, owszem zajmuje troche, ale nie mam sie do czego poza
> tym przyczepic...
Ja piszę z punktu widzenia developera dystrybucji.  Jak jakieś pakiety
wrzucają dokumentację do /usr/bin, to jest dobrze zrobiona dystrybucja?
Takich "kwiatków" było więcej, niestety nie mam iPaqa przy sobie i nie
pamiętam szczegółów.

Nie wiem czemu Ty usilnie próbujesz zrównać cechy systemu operacyjnego
i programów pod niego z cechami dystrybucji Linuxa. To zupełnie coś innego.
Dlatego wielu znas robi PLD, bo nie podobają nam się inne dystrybucje,
które są po prostu niestarannie przygotowane. A pod tym względem
familiar (w moim odczuciu) bije wszystkich bezpośrednich konkurentów
PLD.

Ale to wszystko nie znaczy, że uważam że familiar jest gorszy od
czegokolwiek innego na iPaqa. Co prawda innych rzeczy nie widziałem, ale
z tego co słyszałem, to mam powody podejżewać że wśród nich familiar
jest najlepszy.

Pozdrowienia,
        Jacek