porady udzielic poprosze ;-)

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 10 Kwi 2002, 23:27:48 CEST

On Wed, Apr 10, 2002 at 10:16:05PM +0200, wojtas wrote:
> On Wed, 10 Apr 2002 18:04:51 +0200
> Michał Abramowicz <abraam w cs.net.pl> wrote:
>
> Witam

> Nie dlugo tez bede stal przed takim "zlem", wiec pozwolcie
> wprowadzic maly zamet w dyskusji :
>
> ati rage128 ~ 150 PLN
> ati radeon 7000 ~ 240 PLN
> ati radeon 7200 ~ 450 PLN
> ati radeon 7500 ~ 600 PLN

To ja proponuję Matroxy. Co prawda fps w 3d nie jest powalająca, ale za
to obraz jak żyleta w wysokich rozdzielczościach oraz najlepszy dual
head na rynku (dwa monitory lub monitor i tv [do oglądania divx-ów jak
znalazł]). Pograć w qwaka też się _podobno_ da, a cena g450 to ok.
450zł, a g550 - 550zł.

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>