Problemy z nut

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Czw, 11 Kwi 2002, 11:16:36 CEST

Mam UPS-a: Back-UPS AVR 500. Mam zainstalowany nut z ftp-a PLD. Jako
sterownik wybralem sobie genericups. No i problem jest taki, że cokolwiek
z UPS-em się nie dzieje, to zawsze upsc ups w localhost zwraca mi STATUS:
OL. Wyłączyłem UPS-a z sieci - nadal OL. Wyjęłem z UPS-a kabel szeregowy
łączący UPS-a z komputerem - nadal widzi UPS-a (producent i model się
zgadza), nadal jest STATUS: OL (online)! Co jest grane?

w ups.conf mam
[ups]
driver=genericups
port=/dev/ttyS0