rpm update'ers - gdzie i co?

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 11 Kwi 2002, 12:08:32 CEST

On Wed, 10 Apr 2002, Tomek Orzechowski wrote:

> Właśnie sprawdziłem - u mnie 2.4-experimental zrobiło OOPS...

Jakiś tydzień temu działało. ;) Poztym 2.4-ex* różni się (narazie)
tym że startuje z kernela-2.4 i daje obsługę fs 'ext3' i 'xfs'.
Instaluje i tak kernel-2.2, na koniec instalacji trzeba 'chroot'
i dosinstalować 2.4 bo inaczej 'zabawa' miała by mały sens. ;)

> Na razie nest trzeba traktować jako zestaw dodatkowych/eksperymentalnych
> pakietów, nie jako inną wersję PLD.

Prawda i chyba nie da się 'zmienić katalogu dla pakietów'.
pzdr
Stacho Pal