Power managment & SMP

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 12 Kwi 2002, 11:49:15 CEST

On Fri, 12 Apr 2002, Artur Frysiak wrote:

> lm_sensors

Pewnie jestem slepy ale nie moge znalezc opcji do konfiguracji jajca
(2.4.18) do modulw do lm_sensors. Prosil bym o wskazowki. Jesli trzeba cos
wlanczyc najpierw zeby sie w ogole pojawily to tez prosil bym o info.

> $ cat /sbin/apmpoweroff
> modprobe apm power_off=1
> poweroff

> Na 2.4.17 z PLD na dokładnie tej samej płycie z dwoma Celeronami 400Mhz
> działa poweroff via apm. Jednak czy samo power managment działa to nie
> wiem.

Pozrowka
Grze$!?