Laserjet 1000W (USB) i linuch

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Pią, 12 Kwi 2002, 12:09:29 CEST

On Fri, 12 Apr 2002, marcin wrote:

> mam klopot z zainstalowaniem tej drukarki pod linuchem (dystrubucja RedHat
> 7.1). HP ma gdzies inne systemy operacyjne niz "jedynie sluszny". Ma ktos
> doswiadczenia w tym temacie? bylbym bardzo wdzieczny...

hpoj.sourceforge.net, czyli niezupełnie gdzies. Tam coś powinno być na ten
temat. Ale nie wiem czy są kompatybilne z red hartem ;>
btw koledze się listy pomyliły.
A tak a'propos to tak ciężko wpisać coś w google'a ??? ehhh

pozdr.

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[               Linux Registered User #164489 ]