prawa ping

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Sob, 13 Kwi 2002, 12:08:02 CEST

On Sat, 13 Apr 2002, Witek Kręcicki wrote:

> [...]

Jeszcze dla wyjaśnienia - poink nie jest sciśle pingiem. Zamiast
wysyłać pakiety ICMP ECHO, próbuje się połączyć z hostem na port 65535
(luser ma do tego prawo). Połączenie jest odrzucane, a efekt jest podobny
jak w pingu, bo każda strona wysyła po 1 pakiecie.

Andrzej Szombierski
anszom w v-lo.krakow.pl / qq w kuku.eu.org / anszom w klub.chip.pl