kernel-2.2.x + ext3

Maciej Swiniarski luzik w ds.pg.gda.pl
Pią, 19 Kwi 2002, 00:52:50 CEST

On Fri, 19 Apr 2002, Artur Flinta wrote:

> Witam!

> Tak tylko dla pewności zapytam się czy mas w /etc/sysconfig/initrd wpisany
> kawałek by dołączył moduł JDB czy jak mu tam przy robieniu initrd?

1. nie mam takiego pliku
2. pewnie miales na mysli inny plik lub nie brales pod uwage tego ze
uzywam xinit'a ... ja jednak i tak nic na ten temat nie znalazlem
3. sam napewno na ten temat nic nie zmienialem gdyz do tej pory nikt mi na
ten temat nic nie powiedzial :) , ale fajnie jakby takie zeczy byly
zawarte w instalatorze
4. czy mozna wobec tego wszysktiego prosic o wskaznanie konkretnego pliq
no i wpisu jaki uczynic tam nalezy ... [w modulach znalazlem tylko taki o
nazwie jfs]
.... luzik