squid ???

Przemyslaw Staniszewski peyrol w termit.ie.tu.koszalin.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 22:36:56 CEST

On Mon, 15 Apr 2002, Blues wrote:

> Bez sensu - marnotrawstwo miejsca...
  ^^^^^^^^^
? bo ja wiem czy bez sensu. a u mnie akurat takie rozwiazanie jest ok.
_u mnie_ a podalem dla przykladu.

a moze chcialoby sie Tobie wyjasnic zasade dzialania Blues?
jesli tak problem kresle nizej:

cache 180MB
30% - 54    MB
66% - 118.8 MB

teraz przy czujniku ustawionym na 30% nastepuje odowalnie do wartosci
reference_age i wywala MB powyzej 54 MB starsze niz reference_age.
dobrze rozumiem? a wracajac do tego co pisales..
daje mozliwosc zapchania cache na 3 dni [bo tyle ma rf_age] na kolejne
64.8 MB

to jedno to moj lokalny squid. Teraz jest tutaj squid ktory obsluguje
dziennie ~400 kompow. Dziennie ludzie zasysajaja przez niego 800MB
ponoc sa algorytmy do wyznaczania parametrow squida do osiagniecia lepszej
wydajnosci, czy masz moze na nie namiary?

pozdrawiam.