Exim a AUTH jako klient

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 21:23:00 CEST

Witam,

Czy dobrze mi się wydaje, że Exim nie ma wkompilowanego SMTP AUTH jako
klient?  Nie mogę sobie poradzić z autoryzacją PLAIN na smart-hoście...

Zauważyłem też, że brakuje wsparcia dla "embedded Perl"; jak w PLD
wygląda procedura załatwiania takie rzeczy (znaczy, żeby było)?
Mailem do maintainera?

ps.  Pytałem tu o napęd CD wieszający system, dzięki za odpowiedzi.  Nie
chciało mi się grzebać w sprzęcie, ani przekompilowywać jajka z różnymi
opcjami / łatami, więc rozwiązałem problem po najmniejszej linii oporu:
wymieniłem napęd na stary 16x.  Jestem nawet zadowolony, bo ten jest
znacznie cichszy.

--
$ perl -Xle 's??xzot|\x2p}{|\x{0}etu|niz\x{0}xizr\x0negqiz\x2?*s`.`"chr+0".(40
+ord$&)`eeg*s$$\$_$ee'   ##%##%####   [ Radosław Zieliński <radek w karnet.pl> ]