squid ???

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 09:58:42 CEST

On Mon, 15 Apr 2002, Przemyslaw Staniszewski wrote:
>   ^^^^^^^^^
> ? bo ja wiem czy bez sensu. a u mnie akurat takie rozwiazanie jest ok.
> _u mnie_ a podalem dla przykladu.
>
> a moze chcialoby sie Tobie wyjasnic zasade dzialania Blues?
> jesli tak problem kresle nizej:
>
> cache 180MB
> 30% - 54    MB
> 66% - 118.8 MB
>
> teraz przy czujniku ustawionym na 30% nastepuje odowalnie do wartosci
> reference_age i wywala MB powyzej 54 MB starsze niz reference_age.
> dobrze rozumiem? a wracajac do tego co pisales..
> [...]

Dobrze myślisz, ale... po co ci trzymanie pustego częściowo spoola?? squid
daje sobie ładnie radę z jego czyszczeniem sam. Przy ustawieniach 95 i 98%
masz ładnie wypełniony spool i szansa na hit jest duuuużo większa. Nie
masz pustego, bezużytecznego miejsca.
Rozumiesz już o co chodzi?

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...