RE: Instalacja a jądro 2.4

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 20:31:38 CEST

On Tue, 16 Apr 2002, Marcin Kurzyna wrote:

> ftp
>
> Hm... a w takim razie czy mogę podczas instalki sformatować dysk na ext3? Bo
> jakoś tak widzę że skoro instalka ma jądro 2.2 to jak dam format na ext3 to
> mi nie wgra nic na dysk, bo jądro nie obsłuży ext3, nie zamontuje... Dobrze
> rozumuję? Czy coś mnie ominęło?

Dokładnie, jądro 2.2.20 nie ma jeszcze włączonej obsługi ext3, aczolwiek
rozważam taką możliwość dla wersji /test (niestety łatki ext3 dla 2.2 nie
obsługują księgowania na zewnętrznych urządzeniach blokowych (nie, nie, na
HHD obsłuży, gozej juz jest z floppem, ale kto robi ext3 na floppie ? :>>)

Dlatego Michał prośba teraz dla ciebie, czy jak zrobię 2.2+ext3 wystawisz
to w 2.2-experimental ?

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)