Asus A7M266-D

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 21:33:20 CEST

Witam!

On Tue, 16 Apr 2002 20:30:30 +0200 (CEST)
Grzesiek Sojka <grzes w yen.ipipan.waw.pl> wrote:

> [...]
> nurtem ale... Zostalem posiadaczem wyzej wspomnianej plyty glownej o
> ktorej kiedys wspomnialem w jednym z maili i ktos z wspolistowiczow
> przeznal sie do posiadania takiej. Mam nadzieje ze bedzie tak
> uprzejmy i rozwieje przynajmniej kilka z moich watpliwosci. Poniewaz nie
> mam jeszcze "osprzetu" do niej i zastanawiam sie jakie sa szanse
> podkrecenia proca(y) Athlon 1800 wsadzonego do tej plyty bo nie wiem czy
> ma sens wydawanie jakis strasznych pieniedzy na turbo wyrabana w kosmos
> chlodnice, ktora miala by poprawic stabilnosc w razie over clockingu.

Szkoda podkręcać, jak ma być stabilny to stabilny :-))

> Drugie pytanie dotyczy karty muzycznej ktora jest na plycie. Sa takie
> zwory: BCS1, BCS2 ktore zmieniaja BASS/CENTER na CENTER/BASS co to
> dokladnie robi? Czytalem dokumentacje ale chyba jestem za glopi. Kolejne

Prawdopodobnie wyjście którym sterują może robić za głośńik sub
niskotonowy, albo za głośnik centralny.

>To proste, albo z teg
> pytanie dotyczy nie zupelnie samej plyty. Jestem przed zakupem pamieci.
> Do tej plyty nalezy kupic pamiec typu DDR. Nie wiem jednak jakie cechy
> charakterystyczne posiada taka pamiec. Na co powinienem zwrocic uwage.
> Jeden z moich kolesi mial jakies problemy z czyms tam nie wiem co to
> dokladnie bylo) i musial w BIOSie przestawic cos tam przez co wszystko
> zaczelo chodzic wolniej.

Pewnie należy zaopatrzyć się w pamięć DDR odpowiednio szybką, PC2100
powinna w standardowej konfiguracji wystarczyć

> 	Ostatnie pytanie dotyczy naszego wspanialego PLD. Jedynego
> slusznego systemu operacyjnego. Jak wyglada stabilnosc PLD na tej

To trąci fanatyzmem :/

> plycie? Zdaje sie ze glowny "mieszacz" (to komplement) Pam Kloczko
> bedzie mial przynajmiej dostep do takiej. Czy oznacza to, ze mozna
> spodziewac sie, ze PLD  bedzie stabile na tej plycie? Z tego co slyszale
> sa z tym jakies przejsciowe (mam nadzieje) trudnosci.

Wyjdzie w praniu. Na dobrych płytach wszystko działa dobrze :-))
Ale nie wiem jaka ta jest, sam takiej nie mam :))

> Wszystkim ktorzy beda tak uprzejmi zeby mi odpowiedziec z gory dziekuje.
> Mysle, ze najlepiej bylo by uzyc mojego prywatnego adresu i snie
> "zasmiecac" jeszcze bardziej archiwow listy.

Lepszy taki śmietnik niż personalne przepychanki

          Pozdrawiam
                  Artur