bootdisk/2.4-experimental

pld@nius.waw.pl pld w nius.waw.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 17:30:03 CEST

Nio wiêc to s± moje pierwsze przemy¶lenia z nowej wersji instalki (z
j±drem 2.4):

1) Hura!! Wreszcie siê ³aduje.
2) B³êdy :)
	- przy ekranie wyboru jêzyka:
	 syslogd: couldn't get file descryptor for socket /dev/log:
	 Address family not supported by protocol
	Nie przeszkodzi³o to jednak w wyborze jêzyka (tym razem na Polski)
	i kontynuowaniu.

	- Obs³uga kart ethernet:
	 no package contains module rtl8139
	Da³em eth0 na auto, wybra³ sobie 8139too i posz³o dalej ok.
3) Drobiazgi:
	- Konfiguracja bootloadera, menu: akcje podejmowane na docelowych
	dyskach: tekst pktu 3 wychodzi poza ramkê i (byæ mo¿e, bo nie wiem
	ile powinno go byæ) ginie z prawej strony ekranu.

Na razie tyle, pakiety zaczê³y siê ¶ci±gaæ, resztê wra¿eñ napiszê jak
sprawdzê dalej instalacje, ale to za jaki¶ czas bo na moim biednym SDI
bêdzie siê to ¶ci±gaæ min 2,5h...

Opcje istalacji by³y ogólnie takie:
- nie rób nowych partycji (wskaza³em których ma u¿yæ)
- / na ext3
- pakiety na serwer

Testowy system:
Duron 1GHz, DDR RAM, HDD ATA 100, P³yta jaka¶ taka ECS, ale nie pamiêtam
która, eth0: D-Link 10/100 (procesor rtl8139)...

Póki co instaluje siê ok... zaraz sprawdzê czy nadal i je¶li nie to
napiszê, a je¶li wsio bêdzie ok, to dam znaæ jak zakoñczy³a siê ca³o¶æ.

Marcin Kurzyna