Asus A7M266-D

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 12:30:39 CEST

On Tuesday 16 April 2002 20:30, you wrote:
[...]
> Drugie pytanie dotyczy karty muzycznej ktora jest na plycie. Sa takie
> zwory: BCS1, BCS2 ktore zmieniaja BASS/CENTER na CENTER/BASS co to
> dokladnie robi? Czytalem dokumentacje ale chyba jestem za glopi.
W zależności od sprzętu grającego, do którego kompa podłączysz, może być
wymagane takie lub inne położenie sygnału na kablach. Domyślam się, że
chodzi jedynie o zamianę linii sygnałowych.

> Kolejne
> pytanie dotyczy nie zupelnie samej plyty. Jestem przed zakupem pamieci.
> Do tej plyty nalezy kupic pamiec typu DDR. Nie wiem jednak jakie cechy
> charakterystyczne posiada taka pamiec. Na co powinienem zwrocic uwage.
> Jeden z moich kolesi mial jakies problemy z czyms tam nie wiem co to
> dokladnie bylo) i musial w BIOSie przestawic cos tam przez co wszystko
> zaczelo chodzic wolniej.
Sprawdź CAS (ilość taktów opóźnienia). Standardowo sprzedawane moduły mają
wartość CAS level na poziomie 2.5. Oczywiście im mniej tym lepiej. Są
(podobno) nawet takie z CAS level 1.5, aczkolwiek nie mam pojęcia czy takie
dostaniesz. Ale takie z 2.0 to powinno dać się wyszperać.

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537