UDMA

Przemyslaw Biernat melwin w ogrodowa.int.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 20:03:09 CEST

Dnia śro 17. kwiecień 2002 17:34, Marcin Bohosiewicz napisał:
> W dmesg sie da i w lspci -vv :)
No wiec, to drugie daje
root w server:~# lspci -vv
00:00.0 Host bridge: Acer Laboratories Inc. [ALi] M1489
        Control: I/O+ Mem+ BusMaster+ SpecCycle- MemWINV- VGASnoop- ParErr-
Stepping- SERR- FastB2B-
<TAbort- <MAbort- >SERR- <PERR-
        Latency: 0

To znaczy ze chipset to ALi M1489 ? czy jajo 2.2.20  to obsluguje i
najwazniejsze, czy jest mozliwe ze ta plyta ma DMA ? (sorry za takie banalne
pytanka, ale w tych czasach kiedy takie plyty byly w modzie ja bylem
zachwycony haslem Amiga rulez ! i ten rozdzial w historii PC-tow mi umknal).

A wogole to zawracam glowe, bo juz kilka miesiecy proboje zwalczyc cos co przy
duzym uzyciu dysku (np. lokalny FTP), blokuje mi calkowicie dostep do
internetu (no moze nie calkowicie, zostaje okolo 400 B/s  :(

--
Pozdrowki i dzieki za pomoc.
Przemyslaw Biernat