Kompilacja jądra 2.2.20 + patche: ext3, EA, ACL

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 21:26:05 CEST

Kiedy chciałem skompilować w/w kombajn make dep był prawidłowy, potem
make clean, ale przy make bzImage dostałem takie coś:

------------>
gcc [..opcje..] scripts/include-scripts/split-include.c
in file included from /usr/include/errno:36,
		from scripts/include:26:
/usr/include/bits/errno.h:25: linux/errno.h: nie ma takiego pliku ani
katalogu
make: *** [scripts/include] Błąd 1

katalogu /usr/include/bits nie ma. Podejrzewam, że błąd powoduje patch z
ext3, bo z EA i ACL już poprzednio kompilowałem i wsio było ok. Ponadto w
filesystems nie znalazłem opcjii z ext3 więc nawet nie wiem czy to
miało się kompilować... (tzn czy to jest dodane do ext2, czy powinna być
oddzielna opcja?).
A jeli to nie to to co mogłem zepsuć? Mogę ewentualnie podesłać kern
konfig, lub jego fragmenty.

Marcin.