nut & Ares 1000VA

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 18 Kwi 2002, 00:29:48 CEST

Poczytałem sobie dokumentację dostępną ze strony producenta na temat
Twojego UPS-a. Co do opisu sygnałów wyjściowych, to dziwnie przypomina to
mojego złomika. Tyle, że są na innych pinach. Ale Ty masz specjalny kabel
dla odmiany, a ja zwykłego szeregowego druta. Może to zamienia
funkcjonalność? Podsyłam Ci moje pliki konfiguracyjne. Możesz spróbować na
początek odpalić polecenie "/usr/lib/nut/masterguard /dev/ttyS0"
ewentualnie ttyS1 i zobaczyć - może zaskoczy. Jak tak, to Ci podeślę moje
pliki konfiguracyjne.
Może być, że jest kompatybilny z jakimś innym z obsługiwanych? Jak wpadnę w
weekend to możemy spróbować coś dobrać, może się uda.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537